torsdag 3 september 2009

I´M BACK....

Gissa om jag gav Tess skämselhicka när jag låg nedbäddad under två täcken och skakade så hela sängen vibrerade.. Jag försökte hacka fram att det var många dagar kvar till bröllopet men inte ens jag trodde att det skulle gå över när det var som värst. Nu är jag iaf tillbaka på benen och enl Tess mkt, mkt smalare...vadå var jag tjock innan?!?! Kan säga det att min oro om att Tess kommer att bli en för snäll mamma och inte kunna säga nej försvann igår när undertecknad tyckte att det var en bra ide att äta ostbågar istället för pasta och köttfärs sås, jösses vad hon for upp snabb när hon hörde vad jag höll på med. För det var väl inte att jag skulle ta de sista ostbågarna hon rusade upp för eller?? Nu är det bara vädret vi ska ändra på sen kör vi.....

Inga kommentarer: